MATT ROMEO

    Author: cikara Genre: »
    Rating

    Anak Dara Menteri - RM 12.00 -SOLD-
    SINOPSIS
    "Yanggg... apa yang dimenungkan tu?"
    Lamunanku di tingkap itu terhenti. Aku menoleh...
    "Sorrylah, terlambat bangun..." katanya sambil bergerak turun dari katil dan menuju ke arahku.
     
    Kecik-kecik lu selalu baca majalah Gila-gila abang sepupu aku punya. Tulisan Matt Romeo ni memang kelakar nak mampus. Cerita ni berkisar tentang dia, awek dan mak dia kat kampung saja kalau buat drama pelakon tambahan pun sikit sangat la. Tapi tulisan dia tu yang buat aku lekat beli sampai 3 siri tapi malangnya Anak Dara Menteri 2 dah hilang. Ada orang pinjam. Sedey..:(

    Madu Impian - RM RM 8.00 -SOLD-
    SINOPSIS
    "You tak takut?"
    "Nak takut apa? Takkan u nak apa-apakan I."
    "Kalau I apa-apakan you?"
    "I jerit..."
    Huh... gurau jenis inilah yang paling aku menyampah. Ajak aku tidur, lepas tu nak jerit-jerit. Kalau hendak dikira statusnya, samalah dengan mengajak orang naik kereta, lepas itu matikan enjin.
    "Kalau you jerit , I pekup mulut you..."

    "Really? Well kalau macam tu, I biarkan ajalah you buat apa yang you nak..." 



    Anak Dara Menteri - SOLD

    One Response so far.

    1. Anonymous says:

      novel diats ade lg ke

    Leave a Reply